Wednesday, August 26, 2009

al fatihah tok wanku...

...abu hassan bin mohammad....
-al fatihah- 23 ogos 2009

seorg jiran yg aku anggap tok wan...
sgt baek dan sygkn aku..
slalu mengusikku...
org yg hntr aku ke skolah bila aku tertinggal bas...
org lelaki yg paling pandai masak...
adik xkan lupa 'ayam masak merah' tok wan...

sesungguhnya smg tok wan ditempatkan dlm kalangan org yg beriman-amin-

ari ni aku rs sedih sgt nk blik umah...xtau mcm mn nk tgk muka tok,kak na,kak pah...
aku salah seorg yg merasakan kehilangan arwah tok wan...
bulan posa ni aku da xleh rs masakan dia...ry ni aku da xleh nk cium tangan dia...
semua berlaku dgn cepat...

walau apa pon..aku bersyukur..dia pulang ke penciptaNya dalam bulan yang mulia ini..dan lebih besyukur lg kerana dia kembali ke ramahtullah di rumah Allah..masjid ketika nk melakukan solat sunat sebelum isya' sebelum solat sunat terawikh....

semoga arwah dicucuri..amin.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku seorang hambaNya....juz asimple person...