Saturday, August 22, 2009

ntah apa2 ntah...::harapan ramadhan::

malam ni tetiba je rs nk menulis...so tulis je laa kat blog yg aku sorg je dok tgk..bkn org tgk pon....huhu..

ntah laa..xtau nk ckp apa2..seminggu dua ni mmg sgt2 teruk..dr semua aspek..emosi,fizikal,kognitif...ceewah...
mebi sbb tekanan kot..tertekankah aku???hukhuk..tidakkkkkkkk!!!!!!!
tp mmg aku admit laa..ada sumting yg menganggu..apa tu??biarlah rahsia..xterasa pon nak luahkan....
ari ni 1st ramadhan...aku berharap sgt,yg ramadhan kali ini akan mengajar aku erti kesabaran..mmg sesungguhnya aku ingin sgt2 menjadi seorg yg penyabar...so, aku pya azam untuk ramadhan kali ni..nk belajar untuk bersabar...

aku nak sangat jd yg lebih baik..jd mcm insan itu,insan ini..tapi aku tetap aku..ssh utk aku secara drastiknya mengubah diri aku...tp aku sentiasa berdoa supaya Allah bukakkan pintu hatiku untuk menjadi yang lebih baik dr sebelum ni...bkn aku ni jahat..hehe..cuma kurang baik je...huhu....so, harapan aku pada ramadhan kali ni...aku akan belajar bersabar disamping mnyediakan diri aku kepada yang lebih baik...semoga apa yang aku ingin lakukan mendapat izin daripadaNya....insyaAllah...

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku seorang hambaNya....juz asimple person...