Monday, August 2, 2010

3 perkara....

first, just nk ckp rindu kat org tu...sorry laa sbb buat perangai...walaupun kami bukan 'in a relationship',kami ada hbgn lain..sy rsa mcm hilang sebahagian dr diri,rsa mcm da xde tempat nak mngadu..rasa sunyi..rasa sedih..rsa geram..rsa marah..semua ada..cukup rasa.xtahu laaa...apa akn jadi,apa akan berlaku,apa akan dihadapi...apa yg sy tau,saya sgt rindu dia. Ya Allah. kau jauhilah perasaan ini supaya tidak melebihi perasaan rindu padaMu,kau peliharalah diriku agar tidak mendekati zina hati...ampunilah hambamu yg lemah dan hina ini Ya Allah..amin.

second,hidup sgt tertekan..apa je yg dibuat jd serba xkena..padahal baru je blajar nk kenal erti hidup...tp.....sukar nk digambarkan..Ya Allah..kau permudahkanlah segala urusanku..kau luaskanlah pemikiranku,kau sempurnakanlah akhlakku supaya aku tidak tergolong dalam golongan yg bersifat mahmudah...amin.

third, org2 sekeliling.sgt menyesakkan..sgt merimaskan..sgt perlu dijaga hati dan perasaan smpai hati dan perasaan sendiri terguris,terluka,xterjaga???bukan ingin menjadi 'baik' atau hipokrit,tapi cuma tidak ingin melihat satu keadaan yg tegang yg mana boleh menyesakkan lagi fikiran...boleh menjejaskan hubungan...tapi,hati sendiri,yg punya perasaan yg menderita. Ya Allah, kau berkatilah apa yg aku lakukan supaya aku dapat menjaga hubungan persaudaraan ini sesama umat manusia.amin.

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku seorang hambaNya....juz asimple person...