Friday, May 13, 2011

semuanya AKU...

AKU..just a person..
bila pikir2 balik...mcm nk give up rasa dgn hdup..tp still perlu diteruskan
biarlah...pahit,manis,masin,masam...telan saja..
1st time aku tulis ini blog di sini..now aku kat SABAH.berjaya dipostingkan sebagai seorang GURU.alhamdulillah...
aku cuba terima kenyataan yang aku berada disini...matlamat aku cuma satu,nak cari rezeki n tolong aku punya anak2 murid disini sehabis mungkin.inshaAllah.
tapi..dugaan berada di tempat orang ni sgt hebat...rasa sgt sorg2 kat cni tanpa keluarga n kwn2 rapat...
tapi aku bersyukur sbb aku masih lagi ada kwn2 yang senasib disini..jauh dari org tersayang..
dgn depa-depa ni lah aku berkongsi mslh,tekanan dan segalanya disini..kami sentiasa menolong antara satu sm lain,memberi semangat untuk kuat antara satu sama lain..
emm..walaupon aku dah lalui mcm2 dugaan kat cni,still aku rasa diri aku masih tidak kuat utk hadapi satu dugaan ni...dugaan utk melawan perasaan yang aku cipta sendiri ini...sesungguhnya,aku tak mahu ada perasaan ini dalam hati aku sebab ianya menjejaskan segala-galanya...tapi haruslah aku haapi sebab aku manusia biasa...
sampai saat ni aku msih belom ada kekuatan...mgkin aku ni pgecut,sbb aku suka biarkan mslh aku tnpa aku selesaikannya...sbb aku xmau serabut..dan aku tau,nk x nk aku kena hadapi semua tu...xperlu aku susahkan otak aku utk berfkir...ambik mudah semua perkara kan aku????itu lah AKU
sekarang,aku masih menunggu status aku..mgkin jgk aku akan 'dinaikkan' pangkat..hahahahhaha..tapi aku akan redha sekiranya itu berlaku..aku akan terima dan jalani semua tu sebaik mgkin..sbb aku tau ALLAH ada dgn aku..kering sudah air mata aku..tp apa boleh buat sbb aku hanya seorang yang menurut perintah...

...sungguh lega dapat luah..hahahaha

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
aku seorang hambaNya....juz asimple person...